Opdrachten en vraagstukken zijn over drie studiedagen in oktober verdeeld. Check welke opdracht of welk vraagstuk je hebt gekozen, en kijk dan naar welke van de drie studiedagen je kunt gaan.  Check svp hier of je aan een opdracht werkt waarvoor deze studiedag is bedoeld.

Programma:

Vanaf 12.00 uur: Inloop

12.30 uur: Inleiding door prof. Dr. Désirée Van Gorp, Professor International Business bij Nyenrode.

13.00 uur – 16.00 uur:

Alle deelnemende leerlingen doen mee aan vier activiteiten:
– Ontmoeting met de opdrachtgever
– Ontmoeting met experts op het gebied van ontwikkelingswerk: alumni van Nyenrode en experts van het Programma Uitzending Managers (PUM)
– Rondleiding over het landgoed door studenten van Nyenrode
– Worldschool College

16.00 uur Afsluiting

Deelnemers hebben een programma ontvangen waarin voor iedereen staat in welke volgorde de vier onderdelen worden doorlopen.

Inschrijven:

Inschrijven doe je via de contactpersoon op je eigen school.
Om je in te kunnen delen moet je een account hebben op www.worldschool.nl en daar aan een specifieke opdracht zijn verbonden. Anders kunnen we je helaas niet indelen! Voor informatie hierover: de contactpersoon voor Worldschool op je eigen school weet er alles van! Lukt het niet, neem dan contact op met Erik Vos van Worldschool, per e-mail: e.vos@worldschool.nl.

Routebeschrijving:

Nyenrode Business Universiteit
Straatweg 25
3621 BG Breukelen
Dr. Albert Hein gebouw / receptie

Met openbaar vervoer
Neem vanaf station Utrecht Centraal bus 120 richting Amsterdam. De bussen vertrekken elk half uur en stoppen voor het kasteel (halte Kasteel Nijenrode). Vanaf Amsterdam Centraal Station vertrekken vier treinen per uur richting station Breukelen. Daar kunt u overstappen op bus 120 richting Maarssen en Utrecht.

Met eigen vervoer
Nyenrode Business Universiteit bereikt u door op snelweg A2 de afslag Breukelen (nr. 5) te nemen. Volg de borden ‘Breukelen’. Na de brug over het Amsterdam-Rijnkanaal neemt u de eerste afslag op de rotonde (rechtsaf). Vervolg deze weg (ongeveer 800 meter) tot u de rivier de Vecht aan uw linkerzijde ziet en kasteel Nijenrode aan uw rechterkant. U kunt het landgoed binnengaan door het Poortgebouw.

In geval van nood:

Mobiel nummer voor urgente zaken op en voorafgaand aan de dag:
Bel naar Miep Vlag van Worldschool op nummer: 06 50 92 90 14

Disclaimer:

Op alle studiedagen worden de opdrachtgevers uitgenodigd, en is er ruimte in het programma om deze opdrachtgevers te ontmoeten. Pas op! Niet alle opdrachtgevers kunnen op een studiedag aanwezig zijn. Sommige opdrachtgevers verblijven permanent of tijdelijk in het buitenland, of hebben een andere dwingende reden om verstek te moeten laten gaan. Zie het als een PLUS voor de studiedag als je opdrachtgever aanwezig is; er is daarnaast genoeg te halen!